Overslaan en naar de inhoud gaan
Ingediend door admin op woensdag, 27 maart, 2024 - 18:10

Stemt RMTGST!

Je ziet het goed, we kapen met Ruimtegist op een ludieke manier de verkiezingen! Lees ons brouwersmanifest er zeker op na en 'Spread the wort' met onze guerrillamarketingcampagne!

We hebben A1-verkiezingsborden gemaakt om onze stadsbrouwerspartij aan de kiezer te presenteren. Ook affiches op A3-formaat om aan de ramen te plakken en we plannen enkele flyermomenten in het centrum van Kortrijk in. Zoals het een waarachtige partij betaamt natuurlijk.

Voor onze zichtbaarheid in het straatbeeld rekenen we op jullie. Bij wie mogen we in de voortuin een bord komen plaatsen en/of bij wie mogen we een affiche in de brievenbus steken om die aan jullie raam uit te hangen? Klik hieronder op de button en laat het ons weten!

Er is ook een actie aan verbonden. Iedereen die een foto maakt met ons verkiezingsbord op de achtergrond en post op de sociale media met #spreadthewort, krijgt meteen een versgetapt biertje gratis op ons jaarlijks Brouwfeest op 25 mei in Tranzit Kortrijk! Zie manifest voor meer uitleg.

Laten we er een heuse campagne van maken! Wie weet, krijg ik ons in de krant als 'echte' partij. Dat allemaal ten voordele van jullie stadsbrouwerij!

Kort nieuws brouwerij Ruimtegist

3e RuimteQuiz 30 maart 2024 - zaal Depart Kortrijk

Er kan nog gesponsord worden! Als jullie zelfstandigen kennen/zijn die geïnteresseerd zouden zijn om een bedrijfslogo geprojecteerd te zien tijdens de quiz voor 280 mensen, laat het ons weten. Het is 50 euro voor een projectie.

Brouwfeest 25 mei 2024 - Tranzit Kortrijk

Oproep voor wie een shift wilt doen tijdens ons brouwfeest. We hebben shifts vanaf 18u tot 02u, telkens per 2 uren en 2 personen. Je krijgt van ons een drankkaart als compensatie voor de hulp en uiteraard eeuwige liefde! Bel ons, schrijf ons, laat ons vlug iets weten. We zoeken mensen voor de ingang, drankbonnen en bar.

Collaboration brews

2 unieke samenwerkingsbieren staan dit jaar gepland!

• We brouwen samen met brouwerij Alvinne (Moen) en de Circusbrouwerij (Zwevegem) een uniek bier voor het Zwevegems bierfestival in augustus.
  • En samen met onze goede vriend Bram van BramBrass (Heestert) brouwen we een uniek bier op vraag van Koen & Marijke (MissBaxel's Beers) van de Brugse horecazaak In 't Nieuw Museum.
Labels algemeen Ruimtegist Collab Kortrijk